*

torsdag kväll med john blund

Publicerad 2009-08-27 23:18:50 i Allmänt,

nu kommer snart john blund och tar över, men sarah ville att jag skulle skriva lite :)

gårdagen fick jag jobba själv, pga att pontus var sjuk.. lite tråkigt men är man sjuk så är man. Så imorse var jag helt inställd på att åka själv till mjölby och jobba men då hade pontus skickat sms, han skulle med! :)
Underbart med sällskap plus att han är en bra människa att jobba med!

Tyvärr fick jag i mig något med gluten idag, så försvann helt i någon timme. Orkade knappt stå upp, sådana magknip. Men det gick över med lite alvedon och ipren..

Nu måste jag verkligen sova! Kan skriva mer imorgon :)


sandra

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2009-08-28 18:19:00

nej fy vad hemskt!! tur att du inte jobbade själv då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela