*

ojdå

Publicerad 2009-12-30 00:17:39 i Allmänt,

ja nu var det ett tag sen, och mamma undrade vart jag tagit vägen.. så då gör jag ett snabbt inlägg med en sammanfattning sen sist :)

fredag: ja juldagen var kanon, jag hade jätte kul. först började vi förfesta lite hos molly samtidigt som hon fixade i ordning sen. senare drog vi vidare till daniel, satt där med han och hans vänner andrew och gustaf. jätte trevligt! när klockan närmade sig åtta drog vi över gatan till kim på förfest. där var det mycket folk, så jag råkade till och med slå upp toalettdörren i ens ansikte, illa det. men han var lugn och jätte trevlig, jag bad nog om ursäkt miljoner gånger.. Haha. Stadt var verkligen toppen, jag hade skiiiit kul :)




lördag: jag vaknade tidigt, vilket resulterade en sväng på stan med mamma, kusin, mostrar och mormor. helt okej, dock föör trött att egentligen gå på stan. när vi kom hem blev det fika och sen vidare till molly, åt pizza, drack cola och åt chips. sen gick "tomten är far till alla barnen" på tv, jag somnade dock till den i mollys soffa. illa, haha. socialt sällskap. efter några timmar gått blev jag hämtad av andreas. då åkte vi hem och gjorde tacos, åt med mamma och pappa. sen gick jag till molly en sväng igen, bara tog det lugnt med henne och sarah :)

söndag: denna dag började med ett samtal från sarah, hon berättade att hon låg på kss. pga smärtor i magen som hade hållt på länge, det visade sig till det dåliga. och ledde till operation på kvällen, inte bra.. :( men vid fyra på eftermiddagen var det innebandy som gällde, och det blev vinst för grabbarna. gött det! en bra match att titta på :) på kvällen bar det av till siv och anders, där vi åt kvällsmat och fikade lite. mysigt det med, men dock fortfarande väldigt trött..

måndag: tidig uppgång idag, jobb mellan 9-19 på dressmann. så när jag kom dit fick jag städa HELA butiken, såg ut som fasen efter all skit folk drar med sig in på skorna. men det gick fint, lite varm men bara till att ställa sig under fläkten.. haha :) dagen gick i vilket fall fort och som sagt, alltid kul att jobba på dressmann. stormtrivs!! direkt när jag slutade så hämtade jag molly, då bar det av till skövde för att hälsa på sarah, det var mysigt. det tyckte så synd om henne då hon fick ligga helt själv hela tiden.

tisdag, idag: ja äntligen rätt dag, ska kanske inte slarva med bloggen så. men även idag var det jobb, på söderströms, mellan 9.30-16. även denna dag flög iväg, skönt det när man jobbar. ida kom till jobbet direkt när jag slutade, då gick vi runt lite på stan. hämtade även mina biobiljetter. tog en fika och snackade massa skit, eller bra saker. haha. vi planerade även nyår. som kommer att bli KANON :)
vid sex tiden åkte jag hem, kikade lite och vid halv åtta begav jag mamma pappa och andreas oss till folkan, det var bio som gällde. Göta kanal 3, helt okej faktiskt. dock skrattade jag mest då ingen annan skrattade. haha. mamma skrattade åt mig med då jag fastnade i en scen, så klockrent. se den filmen, den är i vilket fall sevärd. vad alla andra än säger ;)



ja och nu ska jag sova. full dag imorgon med, sov gott alla!! :)

♣ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela