*

glutenmage.

Publicerad 2009-07-31 18:18:02 i Allmänt,

usch, ujag tycker verkligen inte om att vara glutenintollerant.. Idag hände sådant som inte får hända, att jag spyr innan jag ska börja göra i ordning mig till jobbet. Så vid halv två insåg jag att det gick inte att åka till jobbet, jag skulle inte klarat de första timmarna.. Tack malin l. som kunde hoppa in åt mig, det räddade min dag! :)

nu sitter jag här och väntar på mat, det ska bli mums! hoppas jag får behålla det bara, hahah! :)
ikväll får mamma och pappa främmat av annette och palle, ska sitta och umgås lite med dem tänkte jag, händer ju inte så mycket annat när man ska jobba 7,30 dagen efter.. :)
Imorgon ska jag på kräftskiva med amanda till hennes mammas kusin, ska bli kanon kul.. längtar lite faktiskt! :)



jag hemma hos min bror plus sambo :)



sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela