*

trött och frusen..

Publicerad 2009-07-26 23:48:18 i Allmänt,

Nu sitter jag här i soffan och är trött plus att jag frysen, altandörren är öppen så att katten kan komma in, hon måste komma in innan jag lägger mig. Vilket jag vill göra nu, hon är inte ens inom synhåll.. Varför ska hon gå så långt och vara borta så länge nu, när hon inte brukar det? Hon var vid huset för ungefär 30 minuter sen men försvann igen, blir förbannat trött på den katten just nu!!

Ska ju upp vid 9 imorgon och fixa det sista i huset här, vi flyttar ju härifrån. Plus att jag ska vara hos farmor och farfar klockan 11 för vi ska iväg till jönköping. Jag ska göra ett ärende plus att vi ska till Ikea och A6, shoppa lite!! :D Hoppas min lön har kommit in då, speciellt från marina, skulle ha fått den i fredags men :S

Imorgon kväll blir det ju party, måste köpa lite kläder att ha på mig då?! Är sugen på ett par höga shorts, får se om jag hittar några! Annars en klänning :)

Aja nu får jag väl sitta och invänta katten igen då...


missie, som jag inväntar..



en trött sandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela