*

15 days left..

Publicerad 2009-05-26 22:27:49 i Allmänt,

Nu närmar sig studenten med stormsteg, det är så ofattbart. Att jag, Sandra ska ta studenten. Visst helt okej att alla andra har eller gör det, men jag. Kommer nog inte förstå förrän samma dag, även om allt står klart har hemma!
Den 10 juni kommer nog bli den lyckligaste dagen i mitt liv, äntligen bli av med skolan. Den som har hängt med en i 12 år, vissa stunder är klart att man kommer sakna. Men vissa inte, verkligen inte.
Att inte återvända till klassen och skolan i höst kommer nog också kännas konstigt, fast skönt.. Vi ska ju ut i arbetslivet och jobba nu. Sen bli pensionärer.

Idag har jag tänkt vad som egentligen händer i höst, vad ska jag göra hela hösten?
Tänk om man inte får något jobb, kommer bli knäpp. Men jag får försöka vara positiv och hoppas på timanställning någonstans, några timmar i veckan :) En inkomst i alla fall.

8 december åker jag som sagt till thailand med älskade amanda, jag längtar sååå. Och nu är hemresan flyttad, vi åker från Bangkok den 12 februari istället. Vi struntar i Kina, vi ska bara leva i sol i två månader. Thailand och Malaysia tror jag det blir. Så nu vill jag ha tips om ställen jag borde besöka? Bombadera mig..
När mamma och jag pratade om thailand förut så fick jag rysningar, jag ska verkligen åka iväg själv. När jag varit utomlands förr så har hon alltid varit med, älskade mor. Men nu ska jag vara utan henne i två månader, kommer nog bli tyngre än vad jag tror... Men ibland får man släppa taget, även som dotter. Hon ska ju trots allt hämta mig och amanda i skövde när vi anlänt dit efter en tågresa från stockholm.. :)

Så amanda, är du nöjd med min uppdatering? :)


sandra

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-05-27 14:40:22

veeery good Sandra! :) fler nu då ;) <3

Och tänk att vi verkligen åker till Thailand! känns lite långt borta just nu faktiskt .P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela