*

julklappshandling

Publicerad 2009-11-30 11:46:36 i Allmänt,

nu ska jag snart på stan med amanda för att försöka få klart det där med de förbannade julklapparna, haha :) men jag har lite småtankar om vad jag ska köpa till bröderna och sådär.. eller den enda brodern. för en av dem har redan sina inslagna. skönt det!
idag ska jag även säga hejdå till lollo och jocke, dem åker inatt. då börjar deras underbara resa till thailand, men de ska verkligen vara borta i 3 månader?! hur sjukt är inte det, det är/var bara en dröm som jag också skulle ha gjort. men det blev ju dock inte så, denna blogg gjordes endast för den resan men ja det gick som de gick.. nästa tisdag kommer att vara tung, eftersom det var då 20.25 mitt flyg skulle ha gått! men jag hoppas innerligt att jag får ett jobb efter jul, för då har jag råd att hälsa på lollo och jocke där nere. åh jag vill bara nu!


sara lollo sandra, :)


sandra

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-11-30 17:29:53

Söta vi är! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela