*

Michael Jackson

Publicerad 2009-10-29 22:52:35 i Allmänt,

Nu är jag äntligen hemkommen efter en bra dag. Den började med jobb på dressmann med Carina, vi sålde bra idag och det lutade åt lite gottit :) Duktigt av oss! Sen nu ikväll 18.30 så var jag på bio med kusin caroline, vi var på Michael Jacksons "This is it". Helt sevärd vill jag lova, de som inte ser den missar något. Men tro inte att de är någon film så, utan mer en dokumentär om genrepet för hans konsert som skulle hållt hus i Juli.. Skulle har levt så skulle jag mer än gärna sett konserten, den verkade som om den kunde blivit kanon! Se den nu..


min kväll ser ut såhär, mjukisar!! :)


sandra

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2009-10-30 14:23:54

Jag vill ocks[ se den :( usch, nu missar jag bade club x-clusive och michael jackson.. ursakta att jag klagar, men sa bra ar det inte har nere!



Ha det sa kul ikvall nu!!! och skaka lite rumpa for mig ocksa ;) haha PUSS <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela