*

Duktigt Sandra

Publicerad 2010-04-27 18:17:29 i Allmänt,

Idag har varit en skön dag. Det blev en tripp till staden då jag först gick in till jobbet och fick reda på att imorgon är det jobb som gäller. Alltid skönt det, så imorgon ska jag gå upp 04.20 för att börja jobba klockan 05.00 och göra smörgåsar. Jag gillar det! Trivs ju som fisken i vattnet.
Efter jag fått denna goda nyhet gick jag och mallan och tog en kopp kaffe och pratade massor skvaller och skit.. Sen var det en sväng på staden som gällde, hittade jätte söta äggkoppar på Cervera i MENU serien. Vilken är en av serierna jag har kaffekoppar i.. Så jag tror faktiskt att jag tar mitt presentkort och går och handlar dem imorgon. Måste dock lägga till 70kr men det är det värt! :)

När vi var klara på stan så skjutsade jag hem malin och åkte förbi mammas jobb en sväng. Var ett tag sen jag var där. Sedan åkte jag hem och städade. Mitt rum, toaletter, kök och hall! Här får ni lite blandade bilder från städningen..


jag insåg att jag har en del skor..

ett par nya som jag fick av elin på jobbet, tack snälla! :)

köket är i ordning med, lite i diskstället som ska bort snart..

badrummet, även det är klart!

Kommentarer

Postat av: Mallis

Publicerad 2010-04-28 14:10:00

Du ÄR verkligen duktig Sandra.



=)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-04-30 11:05:40

hihi tack mallis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela