*

Helgen över.. igen

Publicerad 2010-02-28 16:26:57 i Allmänt,

Tiden går så fruktansvärt fort, vad händer egentligen?
Men fredagen, det var super. Bussen kom i tid till jobbet och det var massor att göra. Och eftersom helen jobbade på fiket och jag på conditoriet så bytte vi, det var skönt för mig. Är mycket säkrare inne på fiket, så där jobbade jag fram till klockan två. Sen inhandlades kvällens dyrt och presenterna hämtades.


visst blev dem fina?

20 års festen på kvällen var allt rolig, dock däckade födelsedagsbarnet lite tidigt. Men så är det, 20 fyller man bara en gång. Alla firar på olika sätt. Hihi :)
Det var sexparty under kvällen och ja, vissa var mer köpglada än andra. Och nu krånglar det att lägga upp bilder. Så jag gör det senare.

Ikväll blir det bio. Shutter Island!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela