*

Jag vet

Publicerad 2010-01-31 10:59:02 i Allmänt,

Nu har det gått för många dagar igen, jag får inte göra så. Fast detta var inte bara mitt fel, utan blogg.se har gjort om designen lite. Så jag har inte kunnat logga in, så jag skyller på det :)
Helgen har varit bra, lugn och skön. Varit chaufför åt fulla människor och sett på konstiga filmer, haha!
Jag har även åkt på världens förkylning, så jäkla tråkigt. Men hoppas att den går över snart, jag orkar inte snyta mig mer. Det gör ju ont!!

Idag blir det jobb på dressmann och sen innebandy. Full rulle, känns som om jag kommer vara helt slut efter det. Men då ska jag försöka hinna med att träffa lollo, se hur hon ser ut när hon har klippt sig. Har sett kort på bloggen, där det ser supersnyggt ut, men vill ju se i verkligheten med!

Nu ska jag fixa håret och sen sminka mig, kanske kommer upp en bild innan jag åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela