*

Kärlekstaden Lidköping

Publicerad 2010-05-29 14:27:39 i Allmänt,

Det är dagens rubrik om denna stad, kärlekstad. Och det kan man innerligt kalla det när man gick fram till stan förut.. Hjärtan, bröllop, kärlek och par precis överallt. Lite mysigt! :)
Imorse gjorde jag alla smörgåsar till jobbet, så slutade runt tio. Inga fel! Men vid elva så var jag iväg och kolla på en lägenhet, åh jag vill ha den! Håll tummarna för mig!!

Nu sitter jag i stora rummet tillsammans med storebror som tittar på typ lost eller något, inget bra i alla fall.. Ska till mormor och morfar vid fyra. Jag ska tvinga pappa att åka förbi sommarkiosken påväg dit ut, för det öppnade idag igen! :)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-05-30 21:49:57

Lycka till med lägenheten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela