*

Väntar det en sommar

Publicerad 2010-05-26 22:21:19 i Allmänt,

Idag har det varit en bra dag, lugn och skön start med mamma och mycket prat om flytt. Sen vidare och jobba i två timmar, inga fel med kort pass.. Hihi! Sen åkte jag och lollo hem till mallis i råda. Så skönt att se henne igen, och lille marlon. En jätte söt liten kille, men snart är han stor och springer omkring.
Mallis och Johan bjöd på massvis av fika, jätte gulligt av dem. Var så härligt att se två stolta föräldrar bara titta på sin son :)

Nu ikväll har jag umgåtts lite med molly. Vi var förbi amanda en sväng, hon fixade lisas hår med sling och klipp. Men nu har jag precis kommit hem och satt mig i ro. Började med att plocka i ordning i rummet, fullt med kläder, papper och skit överallt. Nu ser man stolar och bord igen :)

Ge mig lördag nu! Och sen söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela