*

Sök sak

Publicerad 2010-10-31 15:17:06 i Allmänt,

Då var det söndag igen och jag börjar jobba ordentligt imorgon, eller jag har heltid fram till nyår nu. Så skönt att veta, får se vad som händer efter nyår. Men det tar vi då! :)
Som jag skrev för någon dag sen så är nyår fixat, den 30 december åker vi till branäs och myser ett gäng. Ett bra och glatt gäng, jag riktigt längtar. Vi ska nog träffas alla snart och prata om bilar, måltider och allt.
För om två månader är ju som sagt nyårsafton, här går de fort! :)

Vi var ute igår, orkar inte lägga in bilderna än. Men det var en kanon rolig kväll och det bör göras om igen. Inte på ett tag, för nu orkar jag inte. Har verkligen varit fest varje helg ett tag nu. Usch.
Nu väntar jag på att klockan ska bli fyra, för då ska jag och amanda till vinninga. Hon ska klippa lite och jag ska gosa med kattungen!
Ett mysigt slut på denna helg.

Men nu måste jag ta och få i mig lite mat innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela