*

Ut

Publicerad 2010-10-29 15:51:14 i Allmänt,

Nu ska jag snart ge mig ut för första gången idag, ska ta en fika med maria från jobbet. Så mysigt så, får se vart vi går och sätter oss och pratar :)

Jag fick ändrade arbetstider imorgon vilket jag gillar, så jag börjar 06.00 imorgon. Alltid lika skönt på en lördag, vet ni varför? För jag slutar så fort jag är klar! YEY!

Idag har jag gjort minsta möjliga. gjorde precis i ordning mig om man säger så. Fräschade bara till mig runt tolv tiden då jennifer kom hit på kaffe.. Annars har jag legat och läst boken hela dagen, snart igenom. Och ja, tårarna är påväg hela tiden när man läser. Vilka sjuka människor det finns på denna jord!

Dags att fixa det sista innan maria ringer!
Ha en bra eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela