*

Längtan

Publicerad 2011-04-27 22:22:01 i Allmänt,

Denna dag har bara runnit iväg, förstår inte vart all tid tar vägen. Men har hunnit göra allt som ska göras, bara en räkning kvar som jag ska betala nu ikväll. Har inte fått den än men kan hitta ocr nr och så vidare på internet, så det är lika bra att göra de. Så resten av pengarna kan hamna på sparkontot. Måste börja spara mer pengar nu, är skit dålig på det. Usch och fy, skärpning på mig !

Imorse var malin med mig och handlade, mycket roligare att handla med sällskap så det tackar och bugar jag väldigt mycket för. Och som tack för hjälpen så bjöd jag på lunch, såhär såg våra lunchtallrikar ut:


det blev riktigt smarrigt vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela