*

Påsk

Publicerad 2011-04-25 22:23:58 i Allmänt,

Påsken har allt varit toppen, lite dåliga och lite bra dagar. Och nej, jag tycker inte att det är självförvållat ;) haha!
Jag orkar inte berätta så mycket om påsken så jag skippar det. Jag kan bara säga att jag har älskat vädret denna helgen, har pressat en hel del. Känner mig alltid lite fräschare med brun hy :)
Har även en liten 'nyhet' att berätta, men visar det på bild någon dag i veckan istället!

Och som jag skrev tidigare idag misstänker jag att jag är allergisk mot pollen, mår inget vidare med denna snuva. Gör ont och är jobbigt, men äter lite tabletter och använder nässpray. Tur att de hjälper lite :)

Ikväll testade jag på en ny maträtt för mig, har aldrig lagat det själv. Sjukt lätt också!


Potatis, torsk och äggsås är det bilden visar. Jag kan om jag vill!

Nu ska jag lägga mig i soffan och se klart på mamma mia som går på tv3, man blir så glad av den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela