*

Ny vecka, nya möjligheter

Publicerad 2011-02-21 09:40:06 i Allmänt,

Ännu en ny vecka har satt igång och man undrar hur fort tiden kan gå egentligen. Idag gjorde jag en tabbe och hade ställt klockan på kvart i åtta istället för kvart i nio, men när jag väl vaknade så gick jag upp och tog en lunch dusch. Alltid lika skönt att ha tid på sig på morgonen. Endast kvar att fixa i ordning på håret, så jag njuter av en eller två koppar kaffe så länge ! :)
Igår var det innebandy som stod på schemat, och fy fasen vilken match och ett irriterande slut. Dem var ju värda att vinna, men icke. Åh blir nästan arg när jag tänker på det. Men inget att göra åt, dem kämpade i alla fall :)

Denna vecka känns som en bra vecka, jobbar bara fyra dagar. Både för och nackdelar med det, men just nu känns det bara positivt ! :) Varför får ni veta en annan gång.

Kommentarer

Postat av: din gammla svenk lärare

Publicerad 2011-03-05 21:41:18

vad är en lunch dusch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela