*

Soffliggande

Publicerad 2011-02-26 10:24:06 i Allmänt,

Ny vecka, nya möjligheter var förra rubriken. och nya möjligheter eller bara att jobba fyra dagar. Inget av det blev väl toppen, redan i måndags började jag känna mig hänging. Och frös som fasen på jobbet, det kändes som om jag började bli sjuk. Men inte trodde jag att jag skulle bli soffliggande i fyra dagar. Men jodå, i tisdags vaknade jag med förkylning och hosta som heter duga, febern smög sig också på. Jag har verkligen trott varje dag att jag var bättre, men dagen efter blev det sämre hela tiden, förstår inte hur det kan bli så. Men nu är febern borta och förkylningen börjar avta, som tur är ! :)
Att vara sjuk är ingen höjdare, men vill man något så klarar man det. Och precis det gjorde jag i torsdags :)
Nu ska jag snart möta upp molly och sola en liten stund, kan vara skönt i den kylan som är utanför dörren.. Fy glashalt hörde jag på nyheterna med, jippie. Gäller att ha koll på fötterna idag, ingen vurpa tack!

Denna dag är en stor dag, inte för mig men för lillan. Hon fyller ju ett år ! :)
Grattis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela