*

Sommar

Publicerad 2011-06-20 22:11:24 i Allmänt,

Nu när studenten är över så kan man andas ut, det är så sjukt hur fort allt går och hur stressad man kan känna sig. Sen även lyckan för alla studenters skull, tårarna var väldigt nära då rickard och rebecca kom till sina skyltar. Men lyckan var störst! :)
Kan även säga att jag nu inte längre jobbar på fiket här i Lidköping, utan endast på City Gross. och det känns toppen bra, att äntligen efter många år bara ha ett jobb att tänka på. Sjukt skönt men mycket att lära! :)

Detta inlägg var mest för att visa att jag levde!


jag och zoé ♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-07-04 11:12:56

hej hittade dig genom bloggportalen. Jag bor med i Lidköping, är ganska nyinflyttad :)

Härlig blogg du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela