*

Fettisdagen

Publicerad 2011-03-08 22:11:09 i Allmänt,

Nu är snart denna dag också över och den har gått sjukt fort. Hela förmiddagen bara flög iväg med sällskap av janina och zoé. Alltid lika mysigt :)
Jag hade ett kort jobbpass idag, 13.30-19.00. Och idag fick jag och Mallis bekänna färg, men det var kul. Massor av kunder som var inne och ville ha semlor, våra semlor. Jag vet inte hur mycket jag egentligen får skriva, men det var många som gick åt. Vi har även fått god respons på dem tidigare i år, alltid kul =)

Nu ikväll har jag wilma här som sällskap, lite mysigt men tror faktiskt att hon tycker vi borde sova. För hon ligger redan i min säng och har bäddat.. (med andra ord ligger täcket överallt och där de inte ska typ)
Imorgon har jag en ledig dag, det är både skönt och tråkigt. Jag vill ju jobba mycket men har fått gå ner i tid, börjar få lite panik över hösten och måste ta tag i allt detta snart!


dagen till ära så använde jag min nya sjal igen, jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela