*

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-05 18:41:15

Tävla om ett smycke från Smyckenby! :)

http://jennyvuongs.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-smycke-fran-smyckenbyse.html#comment

Kram Jenny

Postat av: Julia Lahti

Publicerad 2011-10-05 20:54:40

Gillar verkligen din blogg! Vad sägs om att följa varandra på bloglovin? Om du vill det så kan du lägga till mig, så säger du bara till så lovar jag att lägga till dig med ? :D Ha en grym onsdagskväll! kram kram

Postat av: ELLEN

Publicerad 2011-10-05 22:08:10

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-10-05 22:09:50

Hej på dig! Haft en bra dag idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela