*

Glädje

Publicerad 2011-09-12 16:58:18 i Mitt hem,

Idag fick jag ett glädjande besked, jag har fått lägenheten jag ville ha! :) Ska skriva papper i veckan och sen blir de flytt om några månader, så snart är de dags att packa ner mitt hem i lådor.

Jag trivs jätte bra i denna lägenheten och kommer sakna mysfaktorn över den, men huset jag bor i är väldigt speciellt. Även grannarna, utom vissa då :) Men majoriteten är galna.
I den nya lägenheten är de flesta rummen större och ja, jag kommer nog lyckas få den lika mysig som denna. Jag hoppas de i alla fall. Nu ska jag sätta mig och leta upp en ny soffa :)

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-09-13 15:08:36

Pax för soffan!!

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-14 18:01:08

Tja! Vad kul att du oxå har blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela