*

Augusti

Publicerad 2012-08-02 12:55:00 i

Usch, tiden bara flyger iväg och jag glömmer av vad jag lovar! Förlåt.. Men förra veckan blev mer jobb än tänkt, fick jobba över och även 12 timmars pass själv.. Så var inte på humör för att blogga, och denna vecka började med att vara sängliggande men nu är jag på gång igen, ska jobba idag. 15.30-19.30, både bra och dåligt pass. De är skön start plus man borde få saker gjort nu på dagen, men jag myser i soffan, tvättar och hat haft bror på besök. De negativa är mindre pengar och känns onödigt att lägga ut bensinpengar för den lilla tiden. Men så är de :) Jag ska försöka orka sätta mig och göra ett ordentligt blogginlägg på Robins dator någon dag. Min dator vill snart inte mer därav köpte vi oss en iPad under semestern och är perfekt för dessa korta inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela