*

Dator, dator, daaatoooor

Publicerad 2012-09-23 19:12:44 i Allmänt,

Hej 'alla' ni läsare som är kvar ;) 
Nu har jag äntligen fått i ordning på min älskade dator igen, visst den är gammal och så men den la nästan av häromdagen. Eller ja de gick knappt använda den då jag startade den, så idag tog jag och robin äntligen tag i det jag bett om i ett halvår. Bränna ut ALLA mina bilder, så de gjorde vi. Så nu är datorn tömd på flera hundratals bilder, känns bra!
 
Så ja vad har hänt i min vardag som är värd att skriva. Jo att jag och min älskade sambo firade ett år tillsammans nu i måndags och det firade vi med en weekend i göteborg. Allt var jätte lyckat och mysigt, men efter en helg så är de alltid lika skönt att komma hem. Så själva måndagen jobbade robin och sen tränade, medans jag var ledig. Vi hade min kusin här på besök och myste alla tre på kvällen med chokladpudding, grädde, banan och te till det! Mysigt som få :)
Vi (eller mest jag kanske) fick ljuslyktor av min kusin som tack för att hon fick bo här, och självklart var dem i den fina Marilyn Monroe serien jag samlar saker i. Så nu är samlingen stor, jag skulle gärna ha mer men får inte plats ;) 

Idag har varit en riktig hemmadag, jag har knappt varit utanför lägenheten. Alltid skönt med en riktig söndag biland med, så nu sitter jag i myskläder och inväntar xfaktor. Så det blir soffan resten av dagen med. Myyyyys :)
 
Här har ni lite av min samling, men nu har jag även salladskål, stort uppläggningsfat, två små fat och ljuslyktor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela