*

Lovade..

Publicerad 2013-05-26 20:10:59 i Allmänt,

Jag får väl hålla vad jag lovar när jag ändå sitter vid datorn, det händer inte ofta.  Typ en gång i månaden då räkningar betalas, så nu sitter jag här vid Robins dator och kikar.  Lyssnar på min musik och njuter medans han är på bio med grabbarna. 
 
Helgen har varit hysterisk på jobbet men det har gått bra, morsdag och lön. En hel del folk kan man säga, 'sista minuten' presenter var de massor. Haha, även tårtor och glass.
 
Sen jag kom hem har jag sett lite på film, en som är basserad på Liza Marklunds böcker. 'Studio Sex' hette den, väldigt bra faktiskt.. Hade tänkt att se 'Älska mig igen', en riktig Sandra film kan jag tänka mig. Men när humöret inte passar känns de fel att se en sådan ledsam film.
 
Jag har väl inte så mycket mer att säga er.. Bjuder på lite bilder får gamla telefonen istället..
 
suddig bild men ett glatt minne från ulricehamn.
 
jag och palina, älskade barndomsvän på ladies night.
 
jag och mitt hjärta innan bröllop på nyårsafton.
första mötet med älskade astrid, något som jag aldrig komma glömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela