*

Förändring ♥

Publicerad 2014-12-23 10:27:33 i Allmänt,

Nu är det fruktansvärt länge sedan jag skrev, jag måste erkänna att jag saknar skrivandet. Men finner ingen ro för det längre, jag har mycket tankar om vad jag vill skriva och inte.. 
Ibland vill jag även lösenordskydda bloggen, just för att kunna skriva mer och bara de närmsta ska kunna läsa.. Man kanske ska börja skriva en dagbok istället, så man inte glömmer av allt!

Detta året lider mot sitt slut, fortare än någonsin och jag kommer nog aldrig glömma detta händelserika år. Det har varit fyllt med mycket glädje, men även sorg som tillslut ledde oss in i glädje det med.
Jag tror, eller nej jag vet att min och Robins relation har förändrats i år. Den har blivit så fruktansvärt stark och det kommer att fortsätta så, framförallt det måste göra det ♥
 
Fler relationer i mitt liv har förändrats i år, både positivt och negativt. Jag är ledsen att skriva ordet negativt, men vissa glider man ifrån och det finns inte så mycket mer att göra åt det. Jag är glad att man får se rätt sida av folk och få ha de människorna man behöver omkring sig när det gäller, finns där. ♥
 
En relation som alltid varit stark men som jag känner ännu mer kärlek, tillit, stöttning och ännu mer kärlek till är till min mamma. Hon har varit med på jobbiga såsom lyckliga stunder och stöttat när Robin inte kunnat närvara. Ett tack för att detta är inte nog, jag vet att hon inte söker efter ett tack men ibland behöver hon det med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela