*

Lycka kan fort förvandlas..

Publicerad 2012-04-10 13:45:33 i Allmänt,

Det var länge sen jag blogga jag vet, men jag har inte orkat att ta mig tiden för de. Tyvärr, men nu ska jag försöka slänga ihop ett inlägg =)

V har äntligen flyttat och kommit i ordning jätte bra, bara tavlor och lite hyllor som ska upp. Sen väntar vi på tv, bredband och telefoni. Annars är de klart, ska ta lite bilder när vi har i ordning. Lovar, de är lite rörigt nu och jag är inte alls på humör.

Jag har ännu en glad nyhet, och de är att jag börjar jobba imorgon. Handen känns toppen och jag längtar, de är ju som sagt tre månader sen. Så nu ÄNTLIGEN!

Det finns väldigt mycket jag skulle vilja skriva ut här, men de är bara dumt när de är en offentlig blogg. Ibland funderar jag på att lösenordsskydda den för att kunna skriva precis ALLT. Eller bara ha lösenord på vissa inlägg, fungerar de tro?? :)

Jag ska i vilket fall luta mig tillbaka med mitt kaffe i soffan en stund till innan jag ska putsa upp handtag och dylikt till vår spegelbyrå. Kanske ska passa på att olja in bordet med? Nu jäklar ska aggressionerna bort och energin läggas på BRA saker!





var och hade en pratstund med denna dam förut innan hon
åker hem till karlstad igen, mysigt
! ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: sportmallan

Publicerad 2012-04-12 15:49:48

världens bästa sandra! jag skojar inte. (känner dock inte så många sandra, men jag tvivlar på att det finns någon bättre)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela