*

SEMESTER

Publicerad 2013-06-29 10:01:53 i Allmänt,

Nu är det äntligen semester! Att man kan bli så glad över tre veckors ledighet, det är verligen sjukt. Robin tycker jag är knäpp när jag hoppar omkring och skriker semester, men sådan är jag! :) Plus att han aldrig haft betald semester, så den dagen han väl har de. Då ska vi se vem som är gladast av oss två!
 
Denna morgon har redan nu innehållit en långpromenad med wilma som varit här inatt. Även frukost i soffan framför 'Lotta på Liseberg', där sjöng Robin Stjernberg sjöng låten 'Stad i ljus' så underbart fin är den.
Och den jäkla rösten, man kan inte annat än att älska låten!!
 
Nu ska jag snart sätta igång med städningen här hemma för ikväll kommer våra familjer hit och äter middag. Tyvärr saknar några men så blir det ibland, jag ska möblera om lite så vi får plats runt bordet ikväll! Haha :) 
Litet köksbord är inte alltid bra.
 
Jag har tappat suget för bloggningen igen, bara så ni vet. För att blogga genom telefon eller ipad är bara besvärligt. Och jag sitter vid robins dator max en gång i veckan, då känner jag oftast inte heller för det. Och ja min dator, den är aldrig startad längre, vet inte ens om den startar ;) 
Så ni får vara glada för dem små inläggen ni får! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-06-29 17:39:35

Såg du mig i publiken? jag var där.
Trevlig semester.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela