*

norrköping

Publicerad 2009-08-31 08:50:40 i Allmänt,

nu sitter jag på hotellet i norrköping, knieppen bor vi på igen! haha

Har inte orkat blogga på ett tag bara för jag inte har haft något vettigt att skriva :) Men nu tänkte jag mest skriva bara för att säga hej till alla!
Igår var mamma, pappa, farmor och farfar i tranås och hälsade på mig, mysigt :) vi var ute och åt sen så åkte dem typ, mamma var "stöppematta" haha :)

jag körde även bil halva kvällen igår, först tranås - linköping, linköping - nässjö och tillslut nässjö - norrköping. Men det gick kanon bra!

Nu ska jag sminka mig och sen är nog klockan jobbdags!


sandra

Kommentarer

Postat av: Palina

Publicerad 2009-09-02 16:48:56

Hallå bruden! Tala om att se sverige! Ring när du kommer hem! Då är de FIKA =) Mumma!! Pussilipuss och sälj en j*vla massa! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela