*

Härliga sol

Publicerad 2009-05-30 16:02:43 i Allmänt,

Goddag!
Idag har det varit en bra dag, vaknade upp vid halv nio.. bakfull, mindre kul. Men gårdagen var toppen, tack amanda! :)
Klockan 10 började jag jobba, min sista lördag på fiket innan sommaren, ska ju vara där i höst med. Sen slutar jag.
Söta rune kom och gav mig blommor idag, och de anställda på söderströms gav mig en studentpresent, är jätte nyfiken på vad det kan vara, men jag ska vänta. Jag ska öppna den på studentdagen :)

Jag fick sluta 13.30 idag istället för 15.30, grymt skönt. Hann ligga lite i solen innan jag hoppade in i duschen, så jag tog mig en tupplur på filten.
Nu sitter jag här iordning för farmors 65års kalas, det blir bara de närmsta släktingarna men ändå lite folk. Inte lilla släkten precis, haha :)
Jag köpte till och med en ny klänning igår bara för att kunna ha på mig något fint idag på farmors dag, :)

Idag är det bara 11 dagar kvar till studenten, tiden går så grymt fort. På måndag är karnevalen och jag längtar, vi ska vara bönder / Norrlandsguld-reklamen, kanoon! :)
Det blir fest natten lång, eftersom vi ska gå på Bellmann frukost 05.00 på tisdag, kan bli kanon!

Nu ska jag fixa lite till innan vi åker,


sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela