*

I gotta feeling, that tonight gonna be a good night

Publicerad 2009-10-30 09:21:04 i Allmänt,

Ja nu är sandra laddad inför ännu en kväll på stadtoteket. Men det är bara kul, jag har alltid lika kul med olika bravader varje gång.. Haha! Dock är ju inte sarah med nu :( Jag saknar henne massvis! Kom hem nu!
Men förhoppningsvis så ska vi klara kvällen utan henne..
Det får försökas bli en någorlunda lugn kväll, jobbar ju hela helgen sen..

Nu sitter jag i alla fall och äter frukost, en bit brödkaka, juice och kaffe :)

Nej nu ska jag dammsuga huset här hemma!


sandra

Kommentarer

Postat av: Marcus

Publicerad 2009-10-31 14:50:50

;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela