*

Sorliga veckan

Publicerad 2011-08-22 21:21:35 i Allmänt,

Nu är veckan kommen, den jag inte har viljat ha. Den enda veckan på året som jag verkligen inte önskar fanns! Jag vill inte ha morgondagen, onsdag eller fredag. Usch, ge mig de senaste halvåret tillbaka!

Imorgon tar min första vän sin man och flyttlast och åker till Karlstad.
Onsdag tar min andra vän sin resväska och flyttar till Beligen.
Fredag tar den tredje vännen sitt flyttlast och flyttar till Karlstad.

Förstår ni min roliga vecka, nej för den är inte alls rolig.
Tre av mina närmsta vänner försvinner från våran lilla stad, jag är sjukt glada för dem när dem kommit in på högskolan OCH får chansen att flytta till ett annat land. Men att behöva säga adjö, det vill jag inte!

Många tårar kommer fällas på onsdag när min vän amanda lämnar staden! ♥



Det värsta med detta inlägg är att jag tänker på mina kära lillebror. Han och hans tjej tog igår sitt flyttlast och begav sig till Örebro! Jag är sjukt stolta över dem som kommit in på skolan, fixat lägenhet och bara är sig själva. Jag kommer sakna dem varje dag, men dem finns faktiskt bara två timmar bort. Blir många bilresor dit! ♥♥♥♥♥♥


Rickard, Andreas, Linda & Jag i Turkiet 2010 ♥
Mina bröder är bäst, och deras flickvänner är inte långt därifrån
Mamma och Pappa, ni är bättre än bäst!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-08-24 20:56:32

Du vet, du åker till örebor, hälsar på brorsan, kör över karlstad tillbaka hem och stannar hos oss några dagar och hälsar på Mallan, sen tar du flyget från karlstad airport kanon va! :Dhttp://ksdarprt.se/destinationer/boka-din-resa/?event=result&site=karlstad_airport&url=http%3A%2F%2Fmedia.reseguiden.se%2Fcgi-bin%2Frg%2Flast_minute.cgi&country_code_dest=BE&date=2011-08-24&city_id_dep=2701680&ticketonly=&x=46&y=15 klicka där får du se de löser sig, kommer sakna dig massor! love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela