*

Tisdag morgon

Publicerad 2012-04-17 10:04:29 i Allmänt,

Då var de tisdag och jag var ledig igen, väldigt skönt med en lugn start på jobbet. Men samtidigt tråkigt, men eftersom ärret kliar och ibland värker så kan detta vara bra med :)
Idag är nog mamma glad att jag är ledig och har en oplanerad dag, eftersom hennes tvättmaskin gick sönder igen.. Så löser jag detta åt henne och tvättar, snällt va?!
Wilma kom även hit i morse så hon ligger och sover på dörrmattan av alla ställen, men så länge hon är lugn så är jag glad. För jag ska snart sätta igång och bädda rent i sängen och fixa på den rena tvätten som är i lägenheten. (jag tvättade all vår tvätt igår)

Igår fick ni ett litet smakprov på vårt vardagsrum, en liten del som jag är väldigt nöjd med. Jag skulle vilja ha mer saker med Marilyn Monroe, så då vet ni att de är bara att köpa :)

Ikväll kommer pappa hit, då ska vi montera ihop mitt gamla vitrinskåp vi målat om, och även sätta upp lister.. Ska bli så skönt, för då saknas de bara lite mattor så är vardagsrummet snart klart! Robin ska även få jobba hemma och sätta kontakt på vardagsrumslampan, jag fick som jag ville så vi har en maskros från ikea, en sådan som alla andra också har ;)

Dags att sätta igång lite här hemma för ska prata med amanda klockan elva och då vill jag ha påbörjat något för annars blir aldrig något av allt 'to do' gjort idag!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-04-17 16:52:01

Tack söta för hjälpen puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela