*

mc flurry

Publicerad 2009-08-28 21:24:30 i Allmänt,

Nu sitter jag här med en mc flurry daim, mums! Ska snart sova, tidigt uppgång imorgon. Redan vid sju, pga att jag ska sitta i bilen klockan 8 och hämta Tanzi i Linköping på morgonen.. Tyckte det var skönare att göra det imorgon bitti än nu ikväll/natt :)

Men dagen då, idag var det helt okej. Sålde 3 abb 4 tillägg och 1 mobiltbredband. Men jag skulle satt 8 abb och 6 tillägg.. Vad gjorde jag fel? Vad ska jag försöka med för taktik imorgon istället?
Det är just detta jag ska drömma om inatt, för imorgon SKA jag klara det!
Är så grymt taggad inför morgondagen, även om john blund är påväg att hälsa på..

Pratade med mamma förut idag, och hon kommer med lite saker till mig på söndag :) De ska på bröllop till pappas kusin i helgen och då tar de vägen förbi här när de åker hem på söndag, det ska bli jätte kul!
Få se och krama dem lite, lycka kallas det!!

Lillebror smsade mig förut ikväll och skrev att det var tomt hemma, det fick mig att sakna honom mer. Men han lovade att cykla till norrköping nästa vecka ;) Haha!

Nej nu ska jag äta upp min glass och sedan lägga mig :)



Bild från studenten då rikard kramar mig och säger att min present väntar hemma :)
Fast det roliga var att han inte ens visste vad det var han hade köpt, knäppis! :P


sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela