*

du är allt

Publicerad 2009-07-28 23:20:50 i Allmänt,

ibland undrar jag hur folk tänker, att man älskar någon är stort.. men tänk efter! vad betyder egentligen älska?
vad gör man för någon som man älskar? kommer man alltid vara tillsammans med sin nu/dåvarande kärlek..

Jag vet i alla fall vad älska för mig är, det är Amanda och min familj. De är bäst!
Har haft en kväll med amanda nu, vi har stått och pratat.. tårarna har varit nära att komma men inte idag, kanske inatt kanske sen? Hur kan en människa vara så underbar med det livet hon har. Hon är mitt allt!

Vecka 34 börjar jag jobba på the phone house, jag fick jobbet. De valde mig, hur sjukt är inte det?
Men med detta jobbet menas att jag kommer få resa runt i sverige, kommer inte få vara hemma varje dag eller komma hem efter jobbet, jag kan vara borta i typ två veckor i rad.. Pengar är ju pengar och det är så jag får tänka.
Under intervjun fick jag frågan om hemlängtan men det sa jag självklart att jag inte hade, eller jo visst men det kommer inte påverka jobbet. Kanske när man ska sova på hotellet, inte känna doften av hem.

När jag nu sitter och tänker att jag inte kommer kunna träffa amanda varje dag, kunna säga hej och få skratta så jag nästan gråter.. Gör mig nästan tårögd, det är ju amanda liksom!
Men vi kommer inte att släppa varandra så lätt, aldrig. Vi kommer ju ha gott om tid att umgås i vinter. Thailand Thailand :)


sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela