*

9 dagar och karneval!

Publicerad 2009-06-01 09:01:50 i Allmänt,

Nu sitter jag med en kopp te och gottar mig lite innan allt ska göras i ordning inför dagen.
Det skall städas, göras i ordning ute, handla och lämna hunden hos farmor, hur ska man hinna allt utan att behöva stressa?
Klockan 13 kommer klassen hit och då ska det grillas sen göra i ordning oss inför vår sista och bästa karneval! :)
Vi ska vara bönder / norrlandsguld reklamen, kommer bli kanoooon! :)`

Klockan 05.00 imorgon så är det bellman frukost för oss, jag har laddat med champange. Får se om man orkar hålla sig vaken hela natten eller hur det blir, det återstår att se! haha


nu ska jag börja städa!
ha det fint,


sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela