*

Moussaka

Publicerad 2010-11-15 15:27:15 i Mitt hem,

en kort sammanfattning av helgen..

fredags: först jobb till halv sju, sen hämtade min far mig och vi åkte hemåt. först blev de lite tv och småprat innan vi började fixa maten. det var kycklingspett, tacochips i ugnen, baugetter med kycklingröra (min egna) och sen dadlar inlindade i bacon som även dem var i ugnen. underbar plockmat och väldigt gott..
var väldigt skeptisk till dadlarna men dem var super goda!

lördag: skönt att vakna upp en lördag och veta att man icke behöver jobba. det händer aldrig längre! men just då, en skön sovmorgon som gick vidare till en vilostund i solariet. sen var jag lite hundvakt åt wilma och fixade i ordning mig själv inför kvällen. ut och äta med jobbet gällde, och jag hade super mysigt. god mat och dryck på en lördag slår aldrig fel!

söndag: farsdag denna dag, först middag på kållandsö med mamma släkt och sen på innebandy. u-laget spelade och båda bröderna var med, det var allt kul att titta på. plus att jag är väldigt dålig på att gå på rickards matchen och bra på att gå på andreas. jag måste skärpa mig, rickard uppskattar nog väldigt mycket om jag tittar. för det är inte många som gör.. kvällen slutade ute i hasslösa hos farmor. där var det kvällsmat och fika. väldigt gott där med!

idag: en väldigt snabb genomgång av helgen, vet egentligen inte om ni bryr er. men mamma klagar för att jag aldrig bloggar längre. eller för att jag gör de så sällan :)
idag har jag jobbat, det var stendött. jätte tråkigt men det resulterade till att jag fick gå hem en timme tidigare. väldigt skönt idag så nu har jag gjort moussaka. väldigt god! :)


moussaka på sandras vis. lyckades bättre denna gången.

Jag har glömt att visa min fina present anette, palina och jolina kom med förra veckan!

Kommentarer

Postat av: Gauteadele

Publicerad 2011-03-15 11:48:52

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela