*

Jobb

Publicerad 2010-09-30 10:35:53 i Allmänt,

Idag är det jobb igen, kul när man får mer timmar än vad man tänkt sig under en vecka. Lite tråkigt att aldrig kunna planera något, eller jo man kan. Men oftast ändras planerna..
Idag skulle jag öppnat inne i fiket och jobbat till klockan 14. Men ändrade den tiden till 12-19, vissa kanske tänker. Varför byta bort öppning mot stängning?? Men om man får mer timmar tycker jag inte att det spelar någon roll, och om man har bra arbetskamrater så skit samma. Ha kul och sköta sitt jobb, det är därför vi är där! :)
Så kom och fika idag..

Inatt har varit tungt, malin åkte lite innan ett så jag gjorde i ordning lite här hemma och sen la jag mig. Jag somnade in lite och sen vaknade jag till igen. Mådde så illa, men kände inte att jag behövde spy. Men jag låg i sängen, vred och vände mig. Tillslut, närmare tre tiden så satte jag igång tvn, så hjärnan koncentrerade sig på bild och rörelser och jag somnade direkt. Dock är jag väldigt trött idag, får sova mycket inatt istället :)

Nu ska jag snart stryka en duk och göra i ordning i vardagsrummet sen blir det en dusch och fara iväg till jobbet. Kallt nu på höstkanten ju, vill fortfarande ha lite somriga kläder på mig men det går ju inte..
Just nu ligger jag i en stor t-shirt, huvtröja, mjukisbyxor och tjocka strumpor.. under en filt. Det är fortfarande kallt?!
Usch hösten kommer för fort!!

Imorgon är det oktober, tiden bara försvinner. Vad händer??

Kommentarer

Postat av: Mallis in real life

Publicerad 2010-10-01 12:26:25

Du är duktig som jobbar så mycket och ställer upp, det gör dig till en bra arbetskamrat. Du är toppen, Sandra.



Kram på dig och ha en skön helg.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela