*

Som sagt..

Publicerad 2011-06-05 19:24:33 i Allmänt,

.. har ingen ork eller tid att blogga längre men ibland kan jag ju slänga ihop ett inlägg. Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Förutom att nya jobbet går toppen bra, har haft avskedsmiddag med mitt gamla jobb och allt inför 'jobb-bytet' känns toppen!
Jag gör mina sista dagar på conditoriet nu till helgen, torsdag-lördag. Både tråkigt och roligt på samma gång :) Men förändringar är alltid bra i slutändan!

Och jag kan säga att hela denna sommaren känns som om den kommer bli toppen!


Denna bild får passa in på detta inlägg, men om exakt sju dagar så är det tvärt om. Rickard står med ett plakat och jag ger honom en stor kram. Full av lycka! Jag lovar att det kommer bli en del tårar med :) Men det är han värd, världens bästa lillebror!! ♥

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-06-12 20:42:11

Vi får hoppas att det inte regnar! (en kommentar som heeelt saknar värde men det är ju en kommentar iaf :D)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela