*

Söndag

Publicerad 2011-05-08 22:49:22 i Allmänt,

Nu var det allt några dagar sen igen, ibland så orkar man helt enkelt inte skriva. Mycket annat i huvudet just nu med, plus att jag varje gång jag ska skriva tänker att jag ska ladda upp nya bilder på lägenheten, men orkar aldrig ta några bra... Får fixa det framöver !

Denna dagen gick bra, kanske inte som jag hoppats men jag hoppas veckans dagar blir bättre :)
Nu ska jag snart lägga mig efter att ha tittat på big brother live, man blir som sagt lätt besatt. Men det är kul så den besattheten gör ingenting!! :)


Denna godingen har jag träffat mycket denna vecka. Hon och hennes mamma har varit här mycket, alltid lika mysigt. Och imorgon träffar jag dem igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela