*

Med kaffet i handen..

Publicerad 2012-04-16 08:58:01 i Allmänt,

Nu ännu en måndagmorgon men då dock fylld av ledighet, ingen sjukskrivning utan ledig. De är skillnad och de känns, de känns sjukt bra.
Och att uppdatera er om jobbet så känns de toppen, de är skönt att vara tillbaka. =) Mycket nytt att lära men de är bara positivt, att handen eller ja ärret gör ont kan jag leva med. Förhoppningsvis försvinner de ju snart ändå.

Idag ska jag tvätta och plocka hemma nu på morgonen, sen dags för en promenad i vårsolen och sen får jag besök av en gammal arbetskollega och hennes son. Ska bli super kul att träffa dem privat och inte via arbetet :)


jag lovar att ni ska snart få lite bilder på vårt hem, vi vill bara få upp lite lister, tavlor och sådan smått innan. de känns sjukt bra att redan ha bott här i två veckor. tiden bara rullar iväg.. här trivs jag och ska inte flytta på ett jäkla tag. visst, jag flyttade längre ifrån mina vänner men man har ju ben, cykel eller bil. så de löser sig alltid :)

nu är de dags att ladda en ny tvättmaskin, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela