*

Tänkvärt inlägg..

Publicerad 2012-04-25 13:37:01 i Allmänt,

Idag är en sådan där dag när mycket tankar finns, då jag bara tänker skriva av mig lite..

Jag har alltid tänkt en väldigt dum men tänkvärd tanke; om något händer mig. Vilka bryr sig egentligen?
detta märkte jag efter min operation, visst ingen stor operation men en stor påfrestelse som gav mycket tårar som ingen fick se. bara jag själv, jag höll väldigt mycket för mig själv. för jag kände mig besvärande, ingen förstod. innan dagen d var de många som menade på att jag skulle ringa om de var något, men vadå ringa? jag satt ensam hemma i lägenheten, varför inte bara komma bort och umgås..

efter denna händelse så vet jag vilka som egentligen bryr sig och vilka jag själv ställer upp till hundra procent för. det är skönt att känna vart jag egentligen har alla i min närhet.

En till sak som jag alltid stört mig på och alltid kommer göra.. Är dessa meningar
- säg till om du behöver hjälp, jag kommer. jag lovar.
- oj jag har glömt/inte hunnit, du får något längre fram.

jag har varit med om dessa meningar, vissa oftare än andra. och de börjar göra ont i hjärtat. varför ens säga något om man ändå inte menar de eller tänker hjälpa till.. jag har egentligen inget mer att säga, men när de har hängt efter en i flera år eller en viss tid bara så orkar man inte mer. bättre att hålla tyst än att ljuga mig rakt upp i ansiktet..

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-04-26 15:50:47

Vi är många som bryr oss många kramar <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela