*

12-12-12

Publicerad 2012-12-12 21:03:59 i

Idag är det väl en lyckodag eller vad man ska kalla det, många som gift och förlovat sig. Men icke jag, jag får väl vänta några år innan herrn tar tag i det, annars får jag göra de själv. Haha
Nästa gång vi har sådana här datum är nog om 89 år tyckte jag att jag läste någonstans, då lever nog inte vi men kanske har dött lyckliga ihop.

Min Robin har nu blivit varslad och tycker jätte synd om honom, hoppas han snart får jobb. Inte kul att gå hemma för honom, laga mat, tvätta och städa.. Undra om de blir mer intressant för han nu?! ;)

Jag har börjat plocka och tänka ihop alla dess julklappar, kommer nog köpa de flesta i helgen då jag är ledig. Bättre sent än aldrig. Och vi ska även ha en julgran i år, så hoppas vi ska pynta den i helgen så får ni bild längre fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela