*

Långledighet

Publicerad 2012-06-07 08:55:04 i Allmänt,

Jag har varit så busig av mig och tagit ut en semesterdag nu imorgon och det ger mig sex dagars ledighet. Känns underbart, dock är jag en förkylning rikare. En djävulsk sådan med, har varit soffliggande sen i måndag, eller har varit lite på jobbet. Två timmar i tisdags och fem timmar igår, alltid något :/

Idag ska jag fokusera på att bli frisk och fixa med all tvätt hemma! Vår tvättmaskin levde sitt egna liv i måndags och vi var jätte rädda att den var trasig. Men pappa kom som en hjälte (som vanligt) och fixade allt :)
Jag kom på nu att jag måste fram på stan en snabbis idag med, får ta de när jag orkat duscha ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela