*

Skriva..

Publicerad 2012-11-05 10:26:41 i Allmänt,

Nu sitter jag och ska skriva ett inlägg, känner inget nöje över det men får ju alltid höra 'varför bloggar du inte för?'
Det stör mig egentligen inte, för har man en offentlig blogg så får man räkna med det. Tur att antal läsare har minskat och absolut aldrig varit för många, haha!
 
Ja vad ska jag skriva mer, att en anledning till att bloggandet har minskat är att jag inte känt mig bra, jag har hållt mig för mig själv. Då har jag mått bäst, börjar bli bättre nu. Och det är tack vare många fina ord från Robin, Mamma och Johan. En så sjukt stor stöttning, ni är bäst! :) 
 
Denna veckan är även sista veckan jag jobbar på fisk- och deliavdelningen på jobbet, känns riktigt bra faktiskt. Nästa vecka ska jag vara 'blåklädd' och sätta mig i kassan, tror detta kommer kännas bättre för mig. Mycket bättre! Dock börjar ju slutet på november närma sig och Robin har då inget jobb. Förstår inte hur vi ska klara oss men hoppas att han får jobb snarast och att vi slipper oroa oss!
På grund av pengar så fick vi nu ställa in vår resa till Kalmar som skulle varit på fredag, jag är grymt ledsen och besviken på oss själva. Dem förstod självklart varför vi inte kunde men man hade ju sett fram emot detta så grymt mycket. Får hoppas vi kan komma iväg tidigt ivår istället :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-11-25 20:34:43

så söt hund :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela