*

Söndag

Publicerad 2013-01-27 17:35:55 i

Det är söndag och i detta fallet är de vilodag, mycket jobb har de varit nu det sista och de är kul. Nu jobbar jag bara fyra dagar kommande vecka, och har tre dagars ledighet i följd! Fasen så skönt det kommer bli, hoppas innerligt att köket är klart någon av dem dagarna så jag hinner få lite ordning, orkar inte leva i detta kaos mer snart. Vill ha lite ordning igen :)

Vi inväntar nu världen bästa och snällaste människa, min älskade pappa. Det ska målas de sista idag, tror jag (?!) har inte koll på allt, det är mest han och Robin!
Nej nu får jag ta tag i tvätten som ligger i maskinen så vi har rena kläder, sen byta lakan i sängen med. Vet inte om de är inbillelse eller om vi har slipdamm i sängen. Så ikväll blir de en varm dusch sen lägga sig i rena lakan, jag lovar att jag ska lägga ut bilder på kök, sovrum och hall så fort det är ordning :)

Kram och trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela