*

Länge sen...

Publicerad 2013-11-27 13:26:39 i Allmänt,

Ännu en gång, kommer ett inlägg mycket senare än de andra. Jag finner aldrig den ro jag vill ha till bloggningen, mycket beror på att jag aldrig sitter vid en dator och skriver. Min dator används ytterst sällan och när den används så tänker jag inte på bloggning..
 
Jag kan sakna den tiden jag bloggade varje dag, men då hade jag trogna läsare som jag förstår att jag tappat nu. Och ibland undrar jag hur jag orkade uppdatera om jobb, vardag och ja allt med livet att göra. Vill jag dela med mig allt? De flesta som läser nu är släkt och vänner, och de är väldigt få..
Jag har valt att inte publicera min blogg via facebook längre, alla beöver inte veta den. Dem som vet adressen vet och de räcker. Den är ju inte lätt att googla fram pga mitt namn är inte så ovanligt ;)
 
Nu sitter jag i vilket fall och dricker kaffe och kikar på datorn innan de är dags för jobb. Det tråkiga med mitt jobbpass idag är att Robin slutar när jag börjar. Och när jag slutar så tränar han, och det är även så imorgon. 
Och imorgon fyller Robin år, jag klurar lite på presenterna än.. Men ska försöka fixa de idag, annars på jobbet imorgon. Han ska nämligen få sina paket på fredag, för då ses vi och kan fira. Men fixar nog något fint till honom som väntar när han kommer hem :)
Det sköna med bloggen är att Robin inte läser den, men bara för de kanske han läser idag.. Haha! 
 
Ha en bra dag så hörs vi kanske snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Det bloggas ibland men händer inte alls ofta..

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela